Kunjungi Time Capsule Retreat - Hotel Dalam Kolong Di Sungai Lembing, Pahang

Time Capsule Retreat: Hotel Dalam Kolong Di Sungai Lembing, Pahang

klik 👉 Follow Telegram SabahUp2date (large-bt)



Kalau anda mencari kelainan dan tidak mahu pergi jauh, nampaknya anda ada pilihan terbaik untuk pergi bercuti di Sungai Lembing yang terletak di Pahang kerana di sana wujudnya sebuah lagi hotel dalam kolong konkrit — Time Capsule Retreat.

Memetik laporan Blog Serius, Time Capsule Retreat ialah hotel mini dengan 8 buah bilik hotel yang dibina di dalam kolong konkrit. Setiap bilik dilengkapi sistem penghawa dingin bagi memastikan keselesaan anda. Tandas dan bilik mandi dikongsi bersama dan kos penginapan bermula dari RM 99 semalam.

Nampak seperti harga yang agak munasabah untuk percutian pendek hujung minggu anda yang seterusnya. Berminat? Dapatkan maklumat lanjut di facebook.com/timecapsuleretreat

Hotel kolong semakin banyak di Malayusia. Sebelum ini kami paparkan Tubotel di Langkawi. Kini ada sebuah lagi yang dibuka di Sungai Lembing Pahang. Time Capsule Retreat ialah hotel mini dengan 8 buah bilik hotel yang dibina di dalam kolong konkrit. Setiap bilik dilengkapi sistem penghawa dingin bagi memastikan keselesaan anda. Tandas dan bilik mandi dikongsi bersama dan kos penginapan bermula dari RM 99 semalam. Kalau tak ada anak memang kami dah lepas ini. Cool place!


Sumber Time Capsule Retreat

Kongsikan artikel ini:
Ikuti kami di Facebook, Twitter, and Telegram Untuk Mendapatkan Berita Dari Negeri Sabah:
klik 👉 https://t.me/SabahUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad