Angelina Jolie Bakal Berlakon Dalam 'FAST & FURIOUS 8'

Angelina Jolie Berlakon Dalam 'FAST FURIOUS 8' ?

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)



Sejak tayangan perdana FAST FURIOUS 7 pada minggu lalu menjadi bualan ramai rakyat Malaysia. Pasti ramai terburu untuk menyaksikan sendiri sambungan seri terbaru filem action yang bermula sirinya pada tahun 2001 yang lalu.

Dikhabarkan juga, sequel FAST AND FURIOUS  akan bersambung sehingga siri kesepuluh nanti. Tentunya filem yang juga diterbitkan oleh Vin Diesel ini juga bakal mengundang banyak pelakon baru dalam siri seterusnya.


Baru-baru ini Digital Spy sempat bertanya secara langsung dengan semua bintang FURIOUS 7. Mereka bertanya mengenai seri selanjutnya, siapakah pelakon yang diharapkan boleh digandingkan dengan Vin Diesel, Jordana Brewester, Dwayne Johnson, dll?

Picture
Jawapan 2 pelakon cantik iaitu Mia Toretto dan Megan Ramsey ialah ingin menjemput dan berminat berlakon bersama dengan Agelina Jolie dalam seri kelapan FAST FURIOUS. Jika cukup syarat yang dikehendaki..,pastinya kita semua bakal menyaksikan bertambahnya seorang wanita seksi dan cantik dengan aksi berlawan yang sangat bagus yer dak..?


Berbeza pula pendapat Dwayne Johnson yang bermimpi jika karakternya sebagai Hobbs bakal boleh menenggelamkan kehebatan nama Rambo, Sylvester Stallone. Vin Diesel pula menolak untuk menyebut nama yang beliau ingin digabungkan bersamanya nanti. Namun, dia sempat memberitahu dia kagum pada Will Smith.



Pasti menarik jika kita akan lihat akan datang lebih ramai lagi bintang popular yang akan berlakon dalam siri Fast n Furious kan..? Siapakah yang korang harapkan untuk berlakon dalam siri seterusnya dalam Fast n Furious..????

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad