Fouziah Gous diumum pengacara Nona (6 gambar)

Fouziah Gous kini pengacara Nona (6 gambar)


Tahniah buat Fouziah Gous yang kini dipilih untuk mengantikan Neelofa dan Fara Fauzana untuk menjadi pengacara Nona yang berakhir 28 Disember lalu untuk mereka berdua.

Difahamkan, Fouziah berseorangan tanpa sebarang pembantu bersama.
“Saya pernah diundang sebagai pengacara jemputan Nona sebelum ini. Cuma sejujurnya saya tak sangka dan terkejut bila tawaran mengemudi program ini datang. Atas dasar mencabar diri dan tidak mahu melepaskan peluang ini, saya terima”

“Setidak-tidaknya komitmen ini membolehkan masa bersama suami lebih banyak berbanding kerja berlakon. Setakat ini sudah dua episod dirakamkan dan kontrak saya bersama Nona untuk setahun. Sepanjang komitmen ini juga saya tak akan ambil tawaran kerja lain,” -FOuziah petikan Bharian
Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad