Antara punca Bung Mokhtar saran Astro di tutup sebab..


Bung Mokhtar saran Astro di tutup sebab..

Astro ni memang dah melampau. Kita bayar tiap bulan bukan nak lihat iklan di setiap ruangan slot rancangannya tapi nak tonton hak penuh tanpa sebarang gangguan.


Kalau nak beriklan, p buat jadi macam RTM, Media Prima atau al Hijrah. Kalau yang 3 stesen tv ni, beriklan sampai berminit-minit pun tak pe kan, ramai yang boleh terima lagi, sebab bulan-bulan rakyat tengok tv percuma.

Suami kepada Zizie Ezatte, Datuk Bung Mokhtar baru-baru ini ada menyuarakan pendapatnya yang mewakili kesemua pelanggan Astro di Parlimen dengan menyatakan pendirian yang sama mengenai jumlah iklan di Astro yang melampau.

Bung juga menyuarakan dan menyarankan agar syarikat Astro ini di tutup kerana 'menindas' pelanggannya. Lantas hujah Bung dipintas oleh Timbalan Speaker, Ismail Mohamad Said yang membalas jawapan kepada Bung dimana tidak risau kalau isteri di 'banned' oleh pihak Astro.

Soal 'banned' tak jadi masalah, yang penting TIADA LAGI IKLAN. Admin harap TM (Telekom Malaysia) boleh jadi pesaing yang boleh mengatasi masalah ini ditambah dengan slogan mereka, 'TIADA Masalah Gangguan Cuaca'. Kikiki..

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad