Video Sharnaaz Banyak Menipu, Tidak Ceritakan Perkara Sebenar - Lisdawati




Sebelum berangkat ke tanah suci bagi menunaikan umrah, Lisdawati sempat memberi respon pada sebuah video penjelasan Sharnaaz Ahmad yang mendakwa mempunyai bukti mengenai apa yang telah terjadi.


Dalam video berdurasi 7 minit itu, Sharnaaz menjelaskan dengan teliti bagaimana dan kenapa Sharnaaz menengking Lisdawati di set penggambaran drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta.

Menggunakan saluran yang sama, Lisdawati turut memberi komen berkenaan penjelasan Sharnaaz kepada media.

Berikut adalah video penjelasan Lisdawati:


Antara penjelasan Lisdawati di dalam video terbarunya:-

Ok saya sebenarnya taknak merumitkan lagi keadaan. Maca inilah, lagi banyak statement keluar nanti, lagi macam-macam tohmahan yang datang. Yang kena jugak, saya sekeluarga

Orang kat luar suka jadi hakim. Okay. Macam inilah. Dia menunjukkan keberaniannya untuk minta maaf kepada saya. Di sini pun saya masih tertanya-tanya apa salah saya. Dia cuma mengemukakan pendapat dia.

Ok di sini kalau anda rasa saya bersalah, ok sekarang juga saya berani katakan saya minta maaf. Di dalam video itu, terlalu banyak penipuan. Tolong jelaskan kepada saya dan saya nak anda bersihkan nama saya selepas saya balik dari umrah.

Awak kata nak saman saya semaksimum mungkin, jangan sampai benda itu berbalik balik pada anda.

Sumber: Beautiful Nara

Bukan orang diluar suka jadi hakim, tetapi siapa yang terhegeh-hegeh pada awal mulanya melaporkan berita pertelingkahan ini kepada media jika bukan Lisdawati sendiri? 

Simple.. 

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad