Luahan Berang Nabila bila Ditahan JPJ

Gambar hiasan


Luahan Hati Nabila bila Ditahan JPJ

Saya drive keluar dari parking KLIA. Then JPJ buat road block kat jalan keluar KLIA.

Kereta depan saya Proton Satria Putih dan semua tinted gelap sampai tak nampak dalam. Tapi dia bagi jalan.

Saya dah perasan yang pegawai bangsat ni dok usha kereta saya. Sampai turun saya, dia suruh berhenti then tawaf kereta saya. Saya drive Toyota Harrier. Sebab Toyota Harrier memang cermin belakang semua gelap tapi bukan tinted. Memang asal cermin itu warna hitam. Tapi still boleh nampak dalam kereta. Depan memang tak tinted langsung.

Boleh pula dia habis tawaf dia cakap dia nak saman atas kesalahan cermin gelap. Terus saya sound dia,

"Apsal kereta Satria depan saya tadi awak kasi lepas padahal fully tinted??"

Dia boleh cakap mana ada. Dan² saya nampak dia buka name tag simpan dalam poket pastu minta IC saya. 

Nak jadi cerita hari tu pula saya tukar bawa handbag lain. IC dalam handbag lagi satu. So tak bawa IC la.

Dia cakap dah dua kesalahan. Then dia panggil saya turun nak tunjuk plat number katanya. Padahal plat number tak ada masalah pun.

Rupanya dia panggil saya turun tu nak minta duit. Siap cakap,

"Awak naik Harrier mesti duit banyak. Bagi je berapa awak ada."

Betul² p********* lahanat sial babi punya JPJ. Memang la tak semua tetapi ada la babi sial di antara korang".


_____________________________________________

Tidak diketahui siapa pemilik luahan hati ini. Sumber dari Laman Facebook Pencuri Movie.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad