Wulan Guritno Ada Anak Luar Nikah Dengan Aktor Malaysia?

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)


Wulan Guritno Ada Anak Luar Nikah Dengan Aktor Malaysia?

Aktres terkenal Indonesia, Wulan Guritno, dalam diam sebenarnya mempunyai anak luar nikah hasil hubungannya dengan seorang aktor lelaki dari Malaysia.

Antara pelakon lain yang menjakan filem ini seperti Elaine Daly, Elfira Loy, Zoey Rahman,Cahya Rizky, Liza Abdullah, Ziela Jalil, Edika Yusof dan ramai lagi. Filem terbitan Nusantara Gems Sdn Bhd ini masih lagi di dalam proses penambahbaikan sebelum ianya ditayangkan di pawagam-pawagam tempatan tahun ini.

Picture

Berpeluang membintangi 'Pemata Hati', Wulan berkata kesempatan itu digunakan untuk melepas rindunya pada Malaysia. Kerana itu, meskipun punya jadual yang padat di Indonesia, Wulan sempat mencuri masa menghadiri Majlis Tayangan Amal DiRaja Permata Hati yang diadakan di Pavillion, malam kelmarin.
"Untuk filem ini, saya tidak jalani penggambaran di Malaysia, semuanya di Jakarta. Tetapi bila saya dapat tahu filemnya akan membuat tayangan awal di Kuala Lumpur, walaupun sibuk saya berkeras mahu ke sini. Saya sendiri rindu sama peminat dan wartawan di Malaysia.

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk berita terkini setiap hari.
klik 👉 https://t.me/BeritaUp2Date



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad